REGULAMIN
Salonu kosmetycznego Be Perfect
1. Niniejszy regulamin dotyczy salonu kosmetycznego „Be Perfect” Anna Mądzik.
2. Salon “Be Perfect” jest otwarty: od poniedziałku do soboty w godzinach ustalanych indywidualnie.
3. Salon “Be Perfect” oferuje kompleksowe usługi manicure i pedicure, wosk, zabiegi na twarz, stylizacja brwi i rzęs, makijaż permanentny, masaż kobido
4. Ponadto w salonie Klienci mają możliwość zakupu Karty Podarunkowej na dowolną kwotę/usługę.
5. Na wizytę można umówić się
- telefonicznie 790-229-734.
- przez messenger (facebook),
- @instargram,
- osobiście w salonie- ul. Kombatantów II Wojny Światowej 57, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie.
6. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów salonowi Be Perfect jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Salon kosmetyczny Be Perfect – Anna Mądzik zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Salon nie będzie przekazywał tych danych innym instytucjom, firmom i osobom.
7. Ceny zawarte w cenniku mogą ulec zmianie, ponadto zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji i potrzeb Klienta. O wszystkich cenach Klient jest informowany przed zabiegiem.
8. Oferowane Klientom salonu Be Perfect promocje i rabaty nie łączą się ze sobą.
9. Za usługi świadczone w salonie Be Perfect, Klienci mogą dokonywać płatności gotówką lub kartą a także przelewem na konto bankowe. Nr konta bankowego : 69 1240 2148 1111 0010 7828 3924
10. Klient, umawiając się na zabieg, zobowiązany jest do podania prawdziwego imienia, nazwiska, oraz aktualnego numeru telefonu. W przypadku, gdy tożsamość lub wiek Klienta będzie podlegała wątpliwościom obsługa Salonu, jest upoważniona do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
11. Ewentualne zażalenia należy kierować do właścicielki salonu Anny Mądzik telefonicznie 790-229-734 lub korespondencyjnie na adres: Salon kosmetyczny Be Perfect Anna Mądzik, ul. Kombatantów 57, 05-070 Sulejówek. Ewentualne zastrzeżenia złożone innym osobom lub w inny sposób mogą nie zostać rozpatrzone.
12. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Salon w terminie maksymalnie 14 dni od otrzymania przez Salon zgłoszenia reklamacyjnego Klienta. Salon Be Perfect dołoży wszelkich starań, aby reklamacje Klienta były rozwiązywane na bieżąco oraz w sposób najbardziej korzystny dla Klienta.
13. Prosimy o punktualne przybycie na umówiony zabieg. O ewentualnym spóźnieniu lub nieobecności prosimy informować
z jednodniowym wyprzedzeniem, a w niemożliwych do przewidzenia sytuacjach przynajmniej kilkugodzinnym wyprzedzeniem.
14. W przypadku spóźnienia Klienta Salon Be Perfect zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu świadczenia usługi,
a w przypadku spóźnienia powyżej 15 minut do anulowania rezerwacji. W przypadku opóźnienia leżącego po stronie pracownika Salonu zabieg będzie wykonany bez skracania etapów zabiegowych.
15. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym Klienci zostaną wcześniej poinformowani.
W przypadku nagłych i niezależnych od pracownika Salonu sytuacji istnieje możliwość odwołania czy zmiany terminu
w możliwie najkrótszym czasie od zaistniałej sytuacji. W pozostałych przypadkach Klienci będą informowani o zmianie terminu zabiegu co najmniej 24 godziny przed wyznaczonym terminem.
16. W przypadku, gdy Klient dwukrotnie nie stawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie
o dokonanie zapłaty zaliczki w wysokości 50% od ceny zabiegu, która przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie. W wyjątkowych sytuacjach Klient może zostać skreślony z listy klientów.
17. Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i spożywania napojów alkoholowych. Kosmetyczka ma prawo odmówić wykonania usługi osobom pod wpływem alkoholu.
18. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia, czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
19. Klienci przed rozpoczęciem usługi powinni zdjąć biżuterię. Klient może odmówić ściągnięcia biżuterii na własną odpowiedzialność.
20. Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu kosmetycznego (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o: chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, kostnego, w szczególności: stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami).
21. Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie personelu salonu kosmetycznego Be Perfect. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje.
Klientki i Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
22. Umówienie usługi w Salonie Be Perfect jest równoznaczne z oświadczeniem Klienta, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez salon kosmetyczny Be Perfect oraz, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, pracownik ma prawo odmówić jego wykonania.
23. Zabiegi związane z naruszeniem ciągłości tkanek wykonuje się w sterylnych rękawiczkach jednorazowego użycia, fartuchu i maseczce. Do zabiegów wykorzystuje się sterylne i jednorazowe: rękawiczki, pilniczki, ręczniki, waciki, ligninę, gaziki, serwety, które po użyciu podlegają utylizacji zgodnie z przepisami o niebezpiecznych odpadach medycznych. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji zgodnie z instrukcją użytkowania narzędzi kosmetycznych wielokrotnego użytku z użyciem autoklawu klasy medycznej. Stoły, blaty, fotele dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania.
24. W przypadku wątpliwości lub obaw związanych z wykonywanym zabiegiem pracownicy są obowiązani w sposób jasny, klarowny i rzetelny udzielić wyczerpującej informacji na temat wykonywanego zabiegu oraz skutkach jego wykonania. Pracownik nie ma natomiast obowiązku zdradzania szczegółów zabiegu (techniki i know-how poznanego na szkoleniach), które nie mają wpływu na bezpieczeństwo czy ewentualne skutki zabiegu.
25. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klient, korzystając z usług Salonu, jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
26. Klient odpowiada za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione w Salonie Be Perfect. Pracownicy salonu nie odpowiadają za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione przez Klienta.
27. Każdy Klient ma prawo do wglądu do regulaminu i do cennika usług.
28. Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie gabinetu będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony.
Salon Be Perfect zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
Sulejówek 01.01.2020r. Anna Mądzik